06-17616142 info@leefintekst.nl

Ondernemen

Het zakelijke hart – Madeleine Boerma
Opdracht: redactie // Opdrachtgever: Boekredactie // Jaar: 2015
Verbind de weg van je persoonlijke ontwikkeling met het succesvol realiseren van jouw ondernemersdroom, want jezelf ontwikkelen en succesvol ondernemen gaan hand in hand. De vele oefeningen helpen je om in balans, met zelfkennis en met een zinvol plan te ondernemen. 

 

Succesvol als zzp’er – Wouter ter Reehorst
Opdracht: redactie // Opdrachtgever: Boom Nelissen // Jaar: 2012
Hoe word je een succesvol zzp’er? Ben je al een aantal jaar bezig of net gestart? Om als zelfstandig ondernemer succesvol te zijn en te blijven, zul  je moeten investeren in je persoonlijke ontwikkeling. Dit boek reikt je de tools daarvoor aan, en voor zakelijke groei en een solide financieel fundament.

 

Alles = verkopen – Jan Bloemhof
Opdracht: redactie // Opdrachtgever: Boom uitgevers Amsterdam // Jaar: 2017
Alles = verkopen leert je hoe je de juiste sfeer creëert om een deal te sluiten, en hoe je uitgroeit tot een verkoper die schijnbaar moeiteloos zelfs de meest veeleisende klant tevreden stelt. Maar: ook als je werk op een heel ander terrein ligt, kun je soepel uit de voeten met de tientallen tips die je in dit boek krijgt aangereikt.

 

Route Circulair – Dionne Ewen, Lieke Ossenblok, Helen Toxopeus, Guido Braam en Karen Maas
Opdracht: redactie // Opdrachtgever: LINE UP boek en media // Jaar: 2017
De transitie naar een circulair bedrijfsmodel vraagt om verandering en inspanning. De winnaars van morgen zijn vandaag al begonnen met het zetten van de eerste stappen. En dit verdient zichzelf terug, zo laten de 31 organisaties in Route Circulair zien. 

 

Export is mensenwerk – Inge Heetvelt en Marianne ten Hoedt
Opdracht: redactie // Opdrachtgever: Boom uitgevers Amsterdam // Jaar: 2016
Hoe maak je van export een succes? In de meeste exportmarkten draait het in het zakendoen – meer dan in Nederland – om relaties en een goed netwerk. Persoonlijke relaties zijn net zo belangrijk als of zelfs belangrijker dan de harde cijfers van je bedrijf. Zakendoen in relatiegerichte culturen vergt meer tijd en geduld, en ook een andere manier van communiceren. 

Vergelijkbare titels

  • Van werknemer naar ondernemer – Leni Minderhoud (2017, Boekredactie)
  • Marketingstrategie in ontwikkeling – Anton Klop (2014, Coutinho)
  • Mvo doe je zo – Carola Wijdoogen (2016, Boekredactie)
  • Handboek familiebedrijven en opvolging – Henk Kwakkel (2016, Boom uitgevers Amsterdam)
  • Bingemarketing – Carlijn Postma (2019, Boom uitgevers Amsterdam)

Copyright Leef in tekst 2020